امیرعباس جونامیرعباس جون، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

هدیه خدا امیرعباس جون

27 ماهگی

1392/12/24 9:44
نویسنده : مامان
112 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم، با تمام پستی و بلندیهای زندگی رسیدیم به آخرین ماه سال ۱۳۹۲ که شما به سن ۲۷ ماهگی پا گذاشتی نفسم ۲۷ ماهگیت مبارک ،


سلام نفسم، با تمام پستی و بلندیهای زندگی رسیدیم به آخرین ماه سال ۱۳۹۲ که شما به سن ۲۷ ماهگی پا گذاشتی نفسم ۲۷ ماهگیت مبارک، چقدر روزها تند و تند میان و میرن و تا چشم به هم میزنی میبینی که پسر کوچولوی ما برای خودش مردی شده و حتی اظهار نظر هم میکنه و خواسته های خودشو به کرسی مینشونه ، خدا رو بابت همه لطف و مهربونیهاش سپاسگزاریم که هدیه ای زیبایی چون امیرعباس بهمون داده که هر چقدر شکر کنیم و به سجده بیفتیم بازم یک گوشه از اون رو نمی تونیم به جا بیاریم خدا جونم ممنونم، توی این سن دیگه همه جملاتو میگی و همونطور که گفتم اظهار نظر میکنی مثلا توی این چند روزی که کمی خرید کردیم چه من و چه بابایی تا خواستیم امتحان کنیم وسیله هایی رو که گرفتیم سریع برمیگردی و میگی مامان خوسگله، بابا قشنگه ، قربون اون شیرین زبونیهات برم من، از خرید کردن زیاد خوشحت نمیاد و گاهی منو بابایی و رو کلافه میکنی تا بتونیم یه شلوار یا یه لباسی برات بخریم ،گریه گریه گریه .... و این خصوصیتت کمی ما رو اذیت میکنه که امیدوارم بعدها بتونی با دلخوشی وخوشحالی خرید کنی عزیزم، توی این ماه آخر سال برات آرزوی تنی سالم و روحی ارام و پر از انرژی دارم و از خدای مهربون میخوام که به من و بابایی سلامتی و توانایی بده که بتونیم در کنارت باشیم و به بهترین نحو تربیتت کنیم پسرم، امیدوارم سال جدید سرشار از مهربونی برای هممون باشه ، آمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)