امیرعباس جونامیرعباس جون، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

هدیه خدا امیرعباس جون

چکاپ ماهیانه

1391/4/27 9:0
نویسنده : مامان
53 بازدید
اشتراک گذاری
امیرعباسم سلام

دیروز بعدازظهر بابایی اومد دنبالمون و رفتیم دکتر


امیرعباسم سلام

دیروز بعدازظهر بابایی اومد دنبالمون و رفتیم دکتر آخه از همون اول به خاطر اینکه خیالمون راحت باشه تو رو پیش یه دکتر متخصص اطفال می بریم که ازش راضی هستیم هر چند کمی زود عصبانی میشه ولی با توجه به تجربیاتی که داره و راهنمائیها و توصیه هایی که میکنه میارزهپسر گل مامان خدا رو شکر هیچ مشکلی نداره و خدارو هزار مرتبه شکر سالمه سالمه فقط از یه چیزی یه ذره ناراحت شدم و اون اینکه از ماه پیش تا الان فقط ۱۰۰ گرم اضافه کردی یعنی شدی ۷ کیلو و ۶۰۰ گرم و میدونم که به خاطر تبهایی که داشتی هست که امیدوارم توی این ماه جبران بشه هر چند که وروجک مامان شلوغتر شده و جنب وجوشش زیاد شده ، یکی دیگه از علتهایی که بردیمت دکتر به خاطر گواهی سلامتی هست که مهدکودکی که قراره تو از شنبه بری ازمون خواسته وای یاد مهدکودک که میوفتم دلم یجوری میشهولی مامان فدات بشه چاره ای نداریم منو بابایی حسابی ذهنمون مشغول این موضوع هست  ولی توکلمون به خداست امیدوارم بتونی با این قضیه کنار بیایی که مطمئنم از پسش برمیایی آخه تو امیرعباسی پسرم  ویه حسنی که اینجا داره نزدیک مامان هستی و من در عرض ۵ دقیقه میتونم بیام بهت سربزنم نزدیک محل کارمی، ویه مطلب مهم دیگه اینکه ماه رمضون شروع میشه و من زودتر تعطیل میشم و این برای تو خیلی خوبه چون زیاد تو مهد نمی مونی تا اینکه توی این یک ماه راه میوفتی و با قضیه کنار میایی الهی مامان فدای اون چشات بشه و خلاصه اینکه خیلی دوست دارم پسرم برات روزهای خوبی رو ارزو میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)